Chicos!!! Ayuda!!! Que os parece esta oferta de empleo???

Foro: Trabajo
Países relacionados: Bandera de Estados Unidos

He encontrado esta oferta de empleo... Según lo que entendeis vosotros con las caracteristicas publicadas, creeis que es un tipo de empresa "sponsor"??? Voy a enviar mi curriculum... Creo que no pone nada de tener carrera universitaria no??
Es tal mi excitación que no entiendo ni papa... jajajajaja... :)

Financial Analysts and Controllers.
Publicado en 02/09/08 en Empleo: Finanzas en Nueva York
We are looking to hire professionals who want more than the same view from the same desk - highly motivated and talented professionals who want to challenge themselves with different projects in new environments or those who are interested in work/life balance.
We are currently looking for experienced-beginners finance and accounting professionals interested in joining our growing practice in US and Canada area to serve corporate clients in the a variety of project roles, such as Finance Analysts, Auditors, Accountants and Controllers.
Associates must demonstrate technical proficiency and experience in their field, possess excellent communication and problem solving skills and possess a desire to deliver exceptional client service.
+ coordinating and synthesizing financial and management data so as to interpret the composite financial results of operations to all levels of the organization's management;
+ advising on, developing, coordinating, and carrying out financial policies, procedures, and plans;
+ reviewing, analyzing, evaluating, and reporting upon program accomplishments in financial terms.
Ability to work independently and in team situation.
Attractive salaries and packages (including life insurance, paid vacation,....).
We will provide the work placement/work permit (Visa) with our Corporate clients.
If you are interested by a high-level position in Finance/Banking area, please, send us a resume thru email, mail or fax.

0
Your rating: None
Bonnie
Bandera de Estados Unidos Bonnie en Miami, FL (Estados Unidos) - 92 temas y 19433 comentarios

Ely,

Yo mandaria mi CV si tuviera un titulo de administracion de empresas, economicas o algo relacionado con finanzas e ingles alto. Creo que se presupone que tienes que tener carrera universitaria (experienced-beginners finance and accounting professionals).

8 Sep 2008 - 12:38
Ely2008
Bandera de España Ely2008 en Barcelona, Barcelona (España) - 12 temas y 42 comentarios

y si tengo 6 años de experiencia en este campo, pero con un titulillo de la FP tampoco me sirve?? OMG!!! jajajaja... Hablo y escribo inglés, casi nativo... casi, casi nativo...
Too late, ya lo he enviado... a esperar al "No Qualified"...

8 Sep 2008 - 12:48
EnekoAlonso
Bandera de Estados Unidos EnekoAlonso en San Luis Obispo, California (Estados Unidos) - 343 temas y 5433 comentarios

Haces bien en enviarles el CV... no pierdes nada y puede que te cojan si tienes buena experiencia como dices :)

Suerte!

8 Sep 2008 - 22:02

Atención: Este tema tiene más de 6 meses de antigüedad.